Časté dotazy
Přikládáte fakturu do zásilky?
Většina zákazníků nakupuje naše výrobky jako dárek, proto fakturu zasíláme pouze elektronicky na e-mail uvedený v objednávce.
Jak je zboží baleno ?
Medvěd je zabalen v igelitovém pytli a následně je zabalen do kartonové krabice tak, aby dorazil k zákazníkovi ve 100% stavu.
Za jak dlouho mi zboží dorazí ?
Veškeré zboží je SKLADEM, takže zboží odesíláme nejpozději následující pracovní den od objednání prostřednictvím kurýrní služby PPL (doručení do 24h)
Jaká je cena v případě objednávky na Slovensko ?
Cena na Slovensko je úplně stejná jako v případě objednávky po ČR, doba dodání je prostřednictvím kurýrní služby PPL (2-5 pracovních dnů). Na Slovensko je doba doručení prostřednictvím PPL 2-5 pracovních dnů.
Je možnost zakoupené zboží vrátit?
Zakoupené zboží je možné vrátit do 14 dnů od nákupu bez udání důvodu, nepožadujeme originální krabici, pouze nepoškozené zboží.
Můžu nechat plyšáka v krabici delší dobu?
U rozměrů od 60 do 160cm to nevadí, ale u rozměrů 200,230,300cm je nutno otevřít krabici co nejdříve, plyšák je totiž odvakuován z důvodu přepravy a delší doba vakuace by mohla způsobit, že se nevráti do své původní podoby.